2014. szeptember 21., vasárnap

18.rész

 - Mira szemszöge –

Besüppedt a fejem mellett a matrac, nyomás nehezedett a csípőmre, s valami hideg simított végig az arcomon. A hűvös ujjak tulajdonosa lassan cirógatni kezdte bőrömet a homlokomtól egészen a kulcscsontomig. Kirázott a hideg érintésétől. Halk nyögés hagyta el a számat, s mintha ez felbátorította volna a felettem térdelő személyt. Apró csókokat lehelt a nyakamra, majd érdes nyelvével megnyalta ajkaimat, s behatolt vele a számba. Érzékszerveink egyből heves csatába kezdtek egymással. Közben a kezével szüntelenül próbálta lehámozni rólam a hálóinget. Elfordítottam a fejem, ezzel megszakítva a csókunkat. Zihálva kapkodtam a levegő után.
Azt sem tudom ki ez egyáltalán! Nem fogom hagyni, hogy egy vadidegen vegye el a szüzességem! Erővel fordította vissza a fejemet maga felé, csuklóimat az egyik kezével összefogta, s az ágyhoz préselte.
- Na, mi az Mira? Még sem utálsz annyira? - ezt az arrogáns, gúnyos hangot bárhol felismertem volna. J-Hope.
- Te meg-
- Sss! Ne keltsd fel az egész kórházat. - tapasztotta tenyerét a számra, ezzel belém fojtva a feltörni készülő üvöltést - Most pedig hagyd, hogy emlékeztesselek az irántam való érzelmeidre.
Folytatta a dolgot ott ahol abbahagyta. Szabad kezével megragadta a ruhám szélét és felgyűrte egészen a hasamig. Szétfeszítette lábaimat, s közéjük térdelt, megakadályozva, hogy összezárjam őket. Forró csókokkal lepte el a combom belső oldalát pont, mint legutóbb. Ujjaival végig simított a szeméremdombomon. Akaratomon kívül egy jóleső sóhaj hagyta el a számat.
- Ejnye, Mira! - egyre intenzívebben dörzsölte nőiességemet.
- Hagyj békén! - a hirtelen felismeréstől vezényelve ficánkolni kezdtem, de Hope erősen szorított és nem engedett.
- Maradj csendben! Azt akarod, hogy meghalljanak?
- Igen! - végre sikerült kirántanom a kezemet, így lelöktem magamról a fiút, s a kijárathoz rohantam.
Még egy lépést sem tehettem, mert Hope megragadta a csuklómat, visszarántott és maga alá tepert. Zsebéből előhúzta az ismerő bilincset, s kezeimet az ágyrúdjához erősítette. Tenyerét szorosan a számra tapasztotta, így hiába kiabáltam senki sem hallotta meg. A hálóingemmel most nem vacakolt egyszerűen kettészakította. Perverz vigyor kúszott az arcára.
- Azóta sem nőttek semmit. De nem baj. - megnyalta ajkait - Most beérem ennyivel.
Szabad kezével kikapcsolta a melltartómat, mivel pánt nélküli volt könnyedén levette rólam, s lehajította a földre. Szemeivel végig pásztázta, majd megmarkolta fedetlen melleimet.
A könnyek eláztatták az arcom. Nem csak a megaláztatottságtól, hanem magától a ténytől is, hogy éppen J-Hope műveli ezt velem. Az a J-Hope, aki kihasznált, elhitette velem, hogy érez irántam valamit, utána meg a szemem láttára csókolt meg valaki mást. Az a J-Hope, aki azt mondta nem akar többé látni és elküldött. Most pedig mindezek ellenére meg akar...erőszakolni.
A fiút még a zokogásom sem hatotta meg. Szüntelenül masszírozta melleimet, néha erősebben megmarkolta, majd minden jel nélkül elengedte őket, s érdes nyelvével ingerelte tovább a bimbóimat. Keze lentebbi tájakra vándorolt. Ujját lassan végighúzta nyílásomon, majd egyre többször, s intenzívebben ismételte meg ezt a mozdulatot. Közben szájával továbbra is a melleimre tapadt.
Hirtelen eltávolodott tőlem, de csak annyira, hogy a pólójától megszabadítsa magát, majd a ruha segítségével bekötözte a számat, s tovább folytatta ezúttal két kézzel az izgatásomat. Csókolgatta testemet ahol csak érte, tenyerével a melleimet markolta, meredező férfiasságát hozzám nyomta és odalent tovább munkálkodott. Szégyellem beismerni, de sikerült neki. Diadalittas vigyorral a képén emelte fel ujjait, hogy jobban szemügyre vehesse.
- Csak nem felizgultál cica?
Próbáltam kiabálni, sikoltani, hogy eresszen el, de az anyagon keresztül, csak a halk nyöszörgésem jutott át.
- Tessék? - vonta fel a szemöldökét - Nem értettelek tisztán. Azt szeretnéd, hogy csináljam?
Eszeveszettül ráztam a fejemet, ám teljesen figyelmen kívül hagyta. Erős fájdalom hasított az alfelembe. Két ujjával tövig belém hatolt, s kíméletlenül mozgatta bennem őket. Zokogtam, könyörögtem, mind hiába.
Hirtelen kinyílt a kórterem ajtaja, s egy kerekesszéket toló alak lépett be rajta. Hope azonnal félbehagyott mindent, kikötözte a számat, felkapta magára a pólóját, betakart a takaróval, leült az ágyam mellé tolt székre, s úgy tett mintha mi sem történt volna.

- Lia szemszöge –

Suga végigtolt a kórház üres folyosóin, majd váratlanul megtorpant egy lépcső előtt, s furcsa arckifejezéssel nézett végig rajtam.
- Hogy vihetnélek fel? – kérdezte szerintem inkább csak saját magától.
Habozott egy darabig, végül a karjaiba vett és úgy indultunk fel. Fejemet izmos mellkasára hajtottam, hallottam szívverését, s éreztem bőrének melegségét. Bizsergés járta át az egész testemet. Arcomat egy pillanat alatt elöntötte a pír. Suga furcsa dolgokat vált ki belőlem. Nem elég, hogyha a közelemben van nincs egy értelmes gondolatom se, most már a puszta érintésétől elvörösödök.
Egyik kezével elengedett, de csak addig, míg kinyitotta az ajtót. Amint kilépett rajta megcsapott a hűs tavaszi szellő. Belekapott a hajamba, s meglengette hosszú sötét fürtjeimet. Az eget egyetlen felhő sem takarta, így a hold fénye bevilágította az egész éjszakai égboltot. A csillagok szinte ragyogtak. Gyönyörű látványt nyújtott.
Suga kisétált a tető szélére, óvatosan lerakott a földre, mellém ült, majd kezeit a derekamra helyezte, s az ölébe húzott. A lepkék azonnal táncra perdültek a gyomromban. A fiú a vállamra hajtotta a fejét, s karjait körém fonta. A szívverésem még gyorsabb fokozatra váltott. Azt hittem, ott helyben elájulok. Próbáltam másra terelni a gondolataimat, de nem sikerült. Folyamatosan Suga járt a fejemben. Élveztem minden egyes percet, amit vele eltöltöttem.
- Fázol? – suttogta a fülembe.
- Dehogy. – füllentettem, ám a következő pillanatban már szinte vacogtam.
- Látom – éreztem, ahogy mocorog alattam - , de azért ezt vedd fel magadra. – terítette a hátamra pulcsiját.
- Köszönöm. – motyogtam, mire Suga még szorosabban ölelt át.
- Megpróbálok minden nap bejönni hozzád. Azt szeretném, ha boldog lennél. Hisz ki tudja, hogy – elhallgatott, s tekintetét az égre szegezte.
- Meddig élek még. – fejeztem be helyette.
Egy hatalmas könnycsepp gördült végig az arcomon, s Suga karján ért földet. A fiú hüvelykujjával megtörölte könnyes szemeimet, felállt a földről, ismét a karjaiba vett, s adott egy forró csókot a homlokomra.
- Nem hagyom, hogy meghalj!. – a semmibe meredt, de tekintete elszánt volt.
- Én – nem tudtam mit felelni erre. Legszívesebben bőgtem volna örömömben és bánatomban is egyszerre. Sok-sok idő után ő az egyetlen, aki megdobogtatta a szívemet, s könnyeket csalt a szemembe.
- Nem mondj semmit! – mosolyodott el – Gyere, menjünk vissza a kórterembe mielőtt észreveszik, hogy eltűntél!

- Suga szemszöge –

Mikor fent ültünk a tetőn minden tökéletes volt. Lia, az elragadó mosolya és a ragyogó égbolt. Ott és akkor, nem sokon múlt, hogy meg ne csókoljam a lányt. Vissza kellett fognom magam, hisz alig ismerjük még egymást.
Bármennyire is akartam nem maradhattam vele tovább. A betegeknek alvásra van szüksége, ezért kénytelen voltam félbeszakítani ezt a gyönyörű éjszakát, és visszavinni az ágyába.
Lia egész úton szótlanul feküdt a karjaimban. Szemei a fáradtságtól le-lecsukódtak, ezért még jobban sietnem kellett.
A lépcső aljához érve áttettem Lia-t a tolószékbe, így gyorsabban haladtam. Hang nélkül nyitottam be a szoba ajtaján, s amint beléptem, megtorpantam.
J-Hope csapzottan és feszülten ült Mira ágya mellett, egyik keze a lányt teljesen befedő takaró alatt nyugodott. Érdekes arckifejezéssel nézett végig rajtam.
- Szia, Suga. Mi járatban? – nagyon gyanús angyali vigyorral fürkészett.
- Ezt én is kérdezhetném. Mit keresel te itt? Tudtommal épp nem vagy jóban Mira-val. – óvatosan, feltűnésmentesen közeledtem Hope felé. Kíváncsi voltam mi áll a különös viselkedése mögött.
- Suga – halk, rekedt hangon kiáltott mögülem Lia – Fáj! Hívd az orvost!
Megpördültem a tengelyemen és egyből rohantam a recepcióra. Már nem is érdekelt J-Hope. Lia egészsége fontosabb annál.

Az orvos ellátta Lia-t, majd hozzám fordult.
- Lia fulladásos rohamainak legtöbbször a hideg levegő az oka. Nem tudod véletlenül, hogy járt e kint a kisasszony? – felelősségre vonó hangjából, egyből rájöttem, hogy engem gyanúsít.
- Sajnálom uram, de nem tudok ilyesmiről. – füllentettem.
- Értem. Mindenesetre megkérném az urakat – nézett a még mindig Mira ágyánál üldögélő fiúra - , hogy hagyják el a kórtermet. Holnap ismét bejöhetnek látogatóba.
J-Hope feltápászkodott a székről és intett nekem is, hogy kövessem.

- Mira szemszöge –

A takaró alatt alig kaptam levegőt, főleg úgy, hogy Hope még rá is szorította tenyerét a számra. Suga hangját tisztán és érthetően hallottam. Mit keres ő itt ilyenkor? Nem érdekel. Minden hálám az övé. Ha ő nem nyit be ki tudja mi történt volna. Még belegondolni is rémes volt.
- Suga. Fáj! Hívd az orvost! – Lia hangjára vergődni kezdtem. Mit történt vele?
Nagy nehezen sikerült megszabadítanom magamat Hope kezétől és felülni, ám a fiú azonnal megragadt a hajamat, visszarántott magához, s a fülembe suttogott.
- Ha nem akarod, hogy a kicsi barátnődnek, netán Lia-nak baja essen – megnyalta az arcomat – nem beszélsz senkinek a kis kalandunkról.
Búcsúzóul még erőszakosan megcsókolt, nyelvével befurakodott a számba, érzékszervével simogatta, dörzsölte az enyémet, majd elvált tőlem, és mint aki jól végezte dolgát elterült a műanyag széken.

Leírhatatlanul utáltam. Ha mondjuk ezt, mielőtt elküldött, átvert és kihasznált teszi meg talán még élveztem is volna. De így? Undorodtam tőle. Jobban, mint eddig valaha. 

11 megjegyzés:

  1. Elképesztően jól írsz!! Nagyon sajnáltam Mirát, nem értem, hogy J-Hope hogy lehet ilyen önző. Viszont Suga és Lia része nagyon cuki volt!! :DD Jó rész volt, nagyon várom a folytatást!! :33

    VálaszTörlés
  2. köszönöm :33 azzal is megpróbálok sietni xD

    VálaszTörlés
  3. Ahoy! :3
    Nos, itten vagyok a beígért véleményemmel, készülj fel. :D
    Először is: nagyon tetszik, meglepődtem, hogy miket tudsz írni, soha nem gondoltam volna. Főleg ez a rész! Ejj, ilyet végképp nem gondoltam volna, milyen kis pörvörz györök lettél pár hónap alatt xDD De amúgy tetszik, so különösebben nem zavar :"D A Sugás rész kawaii volt. :3
    Másodszor: vannak hibáid, nem is kevés, de végül is ez érthető, mivel nincs lektorod (ugyi?) és nem tanultál ilyeneket. Azonban ezt megjegyzem: Van például Lia és ha őt ragozod, akkor nem "Lia-t" meg hasonló, hanem rendesen, úgy írd, ahogy ejted -> Liát. ^^
    Várom a folytatást~

    Ui: ugye tudod, ki vagyok? :D

    VálaszTörlés
  4. persze, hogy tudom XDD sármika :PP örülök, hogy tetszik *---* mi az a lektor? .__.

    VálaszTörlés
  5. JUUUUJ.De kis cukiii.Hát megeszeem.Suga és Lia egyszerűen ennivalóak.Nagyon aranyos:És HOPE...te vadállat.Ahogy elképzeltem nagyon sexy volt de...áááááááá.Nem bírom.Nagyon durva lett.És mégegyszer Sugárol.A tetős részt egyszerűen imádtam.Olyan kis cukik. Alig várom a fojtatás. 엣 투돋 미엝


    핮라 노벨켐 <3 :*

    VálaszTörlés
  6. <3 sietek. örülök, hogy tetszett :33

    VálaszTörlés
  7. Húúúú. eddig nagyon izgi a történeted, és hát ezt végkép nem vártam volna hope-tól... most eléggé mérges vok rá >< De Suga olyan aranyos és Lia is, remek párt alkotnak XD Alig várom a folytit!
    Ui.: Becses nevem csigusz

    VálaszTörlés
  8. fiam XD örülök, hogy tetszik <3

    VálaszTörlés
  9. Fúúúúú J-hope ha egyszer az életben találkozok ezzel az éneddel elkábítom elviszem egy sötét sikátorba megkínzom,fojtogatom (de csak addig hogy fájjon neki és ne hajon bele) majd levágom a végtagjaidat és azzal fogom eldugítani a koleszban lévő WC-ket! (xDDD jó oké ez egy kicsit durva lett de ezzel ki tudom fejezni az iránta való érzéseimet és kérlek ne nézzetek elmebetegnek mert alapból jó fej vagyok (és egy ego mano :3 ) ) U.I.: rettentően jól írsz remélem egyszer elolvashatok egy általad írt könyvet ^.^ :D és hajrá Lia x Suga ^.^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És csak néha szokott belőlem ily módon kiszakadni a kultúra...de akkor nagyon

      Törlés
  10. XDD azért nem írok annyira jól >-< örülök, hogy tetszik :"DD és bár én írom, de Hope-ról nekem is kb. ez a véleményem XD :33

    VálaszTörlés